I'm back!

Bloggen har legat i träda ett bra tag. Har helt enkelt inte funnits tid, lust eller ork på över ett år. Men nu känns det som att det var dags att börja göra lite avtryck igen =)
Har hänt en del sedan mitt senaste inlägg. Vi flyttade till hyresrätten men om en dryg månad går flyttlasset igen. Och denna gång till drömhuset! Vi tittade på huset redan i somras första gången. Både jag och Johan blev förälskade men tyckte att priset var lite väl högt. Under hösten tittade vi på en massa hus men återkom hela tiden till detta hus, jämförde osv. I december tog vi klivet och skrev på papprena (efter lite prutning :) och den 1 april går nu flyttlasset! Har tyvärr inga bilder på den här datorn men det lovar jag att det kommer fyllas på med framöver!
Men det händer mer grejjer i vår =) Cornelia ska bli storasyster och jag och Johan ska bli 2-barnsföräldrar. Ska bli underbart med en liten till familjemedlem som kompletterat vår familj. 14 maj är det tänkt att han/hon ska komma...
Så framöver blir det nog en hel del tankar om flytt, inredning, bebisen och såklart min prinsessa Cornelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0