Två sjuklingar

Nu har jag två sjuklingar här hemma. Även Johan surplar på Cornelias hostmedicin...

Igår lämnande jag slagfältet för en stund och åkte ner på stan. Var så skönt att bara gå runt i sina egna tankar, titta på folk och shoppa lite. Blev två tröjor från HM och två linnen från Åhléns. Lite basicshopping! Sen mötte jag upp mamma och Stoffe för en fika. Blev en god räkmacka medan Stoffe mumsa en stor bit prinsesstårta (som tur var för mig orkade han inte hela =). Blev en mysig stund på stan. Sjuklingarna hade haft det bra och tagit det lugnt under tiden. Jag lagade lite goda köttfärsbiffar med klyftpotatis och tzatziki till middag. Cornelia åt knappt inget och vägrade välling på kvällen =( Nu har hon snart vägrat mat i en vecka. Man får i henne kalla fruktpureér och yougurt och ibland lite gröt och välling. Nu är jag verkligen glad att hon har lite att ta av och inte är en liten spinkis!

Får se vad dagen bjuder på. Det är barnbasar i Scanias matsal som jag är lite sugen på att besöka och sen ska vi på en visning i Nykvarn kl 13, om familjen orkar...

Just det, var så orolig att vi skulle få vakna olidligt tidigt nu när det blev vintertid i natt. Men Cornelia sov till 08.15. Heja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0