Tjejkväll!

Idag åker Johan till Göteborg på konferens och blir borta till på onsdag kväll. Huj! Sålänge har vi aldrig varit själva här hemma. Men det ska nog gå bra. Har skaffat mig sällskap. Om en stund kommer Heidi och Alma så då ska vi gå ner och möta dem och ta en lunch på stan. De sover över, ska bli så mysigt! På onsdag åker vi ut till Enhörna på babykonsert igen. Var ju så mysigt i våras!

Idag vaknade jag 05.10. Cornelia gnällde lite men somnade om, det gjorde inte jag... Ahhh! Har både svårt att somna på kvällen och att somna om när jag vaknar på natten. Skulle verkligen behöva ta in på hotell eller nåt över natt!

Babysimmet gick jättebra som vanligt. Efter det åkte vi och köpte en frigolitskiva. Jag köpte lite tyg förra veckan och hade en idé om att bara tejpa upp det med silvertejp på en frigolitskiva. Och det blev faktiskt jättebra! Enkelt, billigt och snyggt! Så nu har Cornelias rum blivit ännu lite finare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0