Grattis Maria och Fredrik!

Igår kväll fick Cornelia en kusin till, den första killen (jag hade rätt!) dessutom! Vet inte mer än så men grattis till de nyblivna föräldrarna och välkommen till världen lilla Hugo. Var inte hundra vad han skulle heta än men de verkade kalla honom för det. Jättefint namn!

Mitt i ett snökaos föddes han =) Igår stannade vi inne hela dagen. Kände ingen större lust till att ge mig ut när jag inte behövde! Blev lite kakbakning på förmiddagen och sen hade vi en lekstund med grannen och hennes pojke. Idag har vi tänkt gå till sydpoolen och bada med våra små. Hoppas det inte är alltför kallt ute, snöar ju inte så det kan vara skönt med en långprommis!

Livet i mammaland är verkligen härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0