Glögg!

Igår firades Cornelia lite i efterhand av våra favvosar Sara och Rasmus. Rasmus blev ju sjuk i söndags så vi hade lite att ta igen. Sara bjöd på tacopaj till lunch och jag stod för fikat efteråt. Cornelia var så lycklig när hon fick äta en hel bulle igen! Hjärtat fick ett fint retropussel, jättegulligt! Sen beslöt vi oss för att ta en långpromenad mot Coop-området. Jag köpte en ny pyjamas och nya strumpbyxor till Cornelia på KappAhl och sen gick vi mot systemet för att handla lite glögg! Förra året ammade jag ju så det blev väldigt sparsamt med glöggintaget men i år så ska jag ta igen det! Var egentligen ute efter glögg med Rom i men den var slut då Frithioffson rekommenderat den i TV... Så det blev en starkvinsglögg från Blossa. Inte fel det heller! När vi skulle gå hem hade solen gått ner och det var svinkallt. Var helt nerfrusen när vi kom hem men det var skönt att röra ordentligt på kroppen! Fick ju värma mig med glögg =)



Sara, Rasmus och Cornelia på Torekällberget för ett par veckor sen.

Idag hade vi tänkt gå och bada på Sydpoolen som vi gör på onsdagar men vi hoppar det idag. Dels känner jag mig helt slut och dels måste jag hitta en present till Tompa som fyller år idag! Grattis lillebror! Så om en stund ska vi släpa oss ner på stan. Går nog ner tillsammans med Sara så att jag får lite sällskap, betydligt trevligare!



Tompa 22 år idag! Hipp hipp hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0