Farstatur

Idag gjorde vi en utflykt till Heidi och Alma i Farsta. Blir tyvärr inte att man träffar dem riktigt lika mycket som man önskar, men men men får passa på när tillfälle ges. Först tog vi en promenad in till centrum. Heidi har börjat virka så hon ville in på Panduro och köpa en mönsterbok och lite garnnystan. Vi tittade i lite affärer (men jag shoppa inget!) och handlade lite råvaror för att kunna göra en god pasta när vi kom tillbaka. Sen blev det käk och en massa lek och skitsnack. Åkte tillbaka vid kvart över tre för att slippa köerna, trodde jag, men det var kö genom hela Söderledstunneln =( Men annars en mycket mysig dag i mammavärlden!



Söta Alma på Cornelias kalas för en vecka sen.

Imorgon ska jag och Cornelia till Telgebostäder och skriva kontrakt på lägenheten. Jag hoppas att det inte blir snökaos så att jag inte kan ta mig fram med barnvagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0