39,1

Jag hade tänkt åka ut till Enhörna för att gå på öppna förskolan idag under förmiddagen men Cornelia var så himla mysgo i sängen så vi kom aldrig iväg. Hade en jättehärlig förmiddag med lillan! På eftermiddagen kom Anna, Alvin, William och Camilla på besök. Vi fikade, Alvin röjde och Cornelia... Cornelia hängde på min arm. Jag trodde att hon var blyg eftersom det var sån fart på Alvin men när de hade gått somnade hon på min arm. Jag kände att hon blev varm och efter en liten stund kom Johan hem och då vaknade hon. Försökte få i henne lite mat men det var inte mycket som gick ner, halv sju somnade hon utan välling. 39,1 grader varm. Stackars lilla plutta.

Hade planer på att besöka jobbet imorgon. Louise fyller 60 år och skulle firas på eftermiddan men de planerna lär jag ju få skrota nu om inte ett mirakel inträffar under natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0