Tjejkväll m.m.

Igår hade jag en fullsmockad dag. Förmiddagen ägnades åt städning då vi hade visning kl 13. Vid halv ett promenerade jag och Cornelia in till stan för att träffa Heidi, Niclas och Alma. De hade fått presentkort på Englagåva så de hade lite pengar att spendera. Finns verkligen en massa fint därinne men av nån anledning börjar Cornelia alltid att gnälla när jag är där med henne så det blir till att hasta ut utan några inköp. Vi gick och fikade på Tratten och en stund senare kom även Johan. Sen var det hem och vila nån timme innan det var dags att åka till Camilla för lite firande av hennes födelsedag. Verkligen kul att parta med tjejerna igen, var ett tag sen nu av förståeliga skäl... Blev ett besök på Flamingo som avslutning på kvällen men som vanligt är det alltid roligare på förfesterna. Riktigt kul kväll!



Camilla födelsedagsbarnet (fast hon fyllde för en vecka sen)



Anna med magen, bebis beräknas anlända inom en månad =)



Sofia



Anna K och Camilla



Fanny och Cissi



Jenny

Det var de städade och fina bilderna, resten behåller jag nog hehe...

Kommentarer
Postat av: lindet

jag har skickat nu..



det heter CAMPADRE så du inte raderar ;)



kram och lycka till med shoppingen :D

2010-06-07 @ 19:17:31
URL: http://lindet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0