Poolbad och fika i parken

Igår kväll när Cornelia ätit sin kvällsgröt fick jag ett litet ryck och packade in Cornelia och mig själv i bilen och åkte till Ica Maxi. Det är ju så underbart väder just nu och varmt på dagarna så jag hade inköp av en liten pool till min älskling i tanke. Det blev ett sånt här sött set:



Så idag har det badats! Nellan tyckte det var jätteskönt, plaskade och tjoade hihi.

Började förövrigt dagen med ett trevligt sms från Anna som berättade att hon fött en liten pojke i natt. Så Alvin är nu storebror. Grattis Anna och Johan!

Strax efter kl 10 kom min mammagrupp på besök. Erica med Lukas, Karin med Mea, Annika med Hampus och Sanna med Moa. Lukas och Hampus är äldst, Cornelia och Mea är födda samma dag och Moa är minstingen. Vi började med lite lek i lekparken och sen blev det fika i parken. Var så skönt för det fläktade där nere och så satt vi i skuggan under äppelträden. Var verkligen jättemysigt och vi satt där bra många timmar! Tyvärr glömde jag kameran så det blev inga kort tagna.

Imorgon kommer mamma hit och är barnvakt medan jag äntligen ska klippa mig! Får ser vad jag hittar på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0