Picknick vid Torpa

Igår var jag och Cornelia ute vid Torpa/Glashyttan och hade picknick med mina arbetskollegor. Pia hade gjort pesto- och västerbottenostpaj, nya chefen Pernilla hade med sig pastasallad och rostbiff och till efterrätt blev det Pias underbara franska chokladkaka med jordgubbar och grädde. Helt underbart gott och vädret var lika bra! Blev lite frågesport men kubben struntade vi i, var skönare att bara softa och snacka skit. Cornelia var som vanligt jättesnäll, fick frågan om hon alltid är så snäll? Haha, ja svara jag och log =)



Susanne, Åsa, Maria, Lena och sommarjobbaren som jag tror hette Johan.



Min solstråle!



Danne och Per.



Johan, Catrin, Pia och Pernilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0