Mittwoch

Blev inget babycafé idag. Var tydligen sista gången förra veckan. Skitans, jag som ville få hem Nellans gipsavgjutning. Nu måste vi vänta till eeeeeefter sommaren =( Blir inte alltid som man tänkt sig helt enkelt. Så i brist på annat att göra tog vi en promenad in till stan. Cornelia behövde bl.a. en ny pyjamas, hittade en finfin på H&M. Sen var jag runt på de gulliga barnbutikerna här i stan, Kokkobello, "den som ligger däruppe på Luna som jag totalt glömt namnet på" och Englagåva. På Englagåva hittade jag jättefina saker till Cornelia.
- Marackas
- En mjuk liten jättesöt boll som pinglar
- En Manhattan Toys woogle (https://www.englagava.com/products/manhattan_toys_woogle)
- Tuff mjuk haklapp
- Badbyxor med inbyggd blöja
- Snacktrap (smart liten burk som barnet själv kan plocka upp t.ex. majsbågar ur men som det inte går att spilla ut)
- En liten söt rosa scarf/dregglis med klockor på

Så nu fick jag lite shoppingbehov tillfredsställt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0