Fina sommar

Är så skönt nu. Ute hela tiden i den underbara värmen. Japp den är underbar, här klagas det inte. Tänker tillbaka på den hemska vintern och efter den upplevelsen lovade jag mig själv att aldrig klaga på värmen. Så, jätteskönt helt enkelt!

I helgen gjorde Cornelia stranddebut. Först inhandlades ett litet strandtält och sedan bar det av till Hökmossen i Nykvarn.



Helt perfekt för Cornelia. Kommer bli super på semestern när vi är på en sandstrand där det inte finns några träd att gömma sig under.



Mina favoriter!





Sen var det baddax! Inte lika varmt och skönt som hemmapoolen, men lite spännande ändå.

Kvällen avslutades med superspontan grillkväll hemma hos mamma och Dennis. Tompa och Rebecka var också där. Hur trevligt som helst blev det!

Har även hunnit med att ha lillebror Stoffe här. Blev alltifrån tv-spelande till lekpark, glass och vattenkrig. Mysig dag men var helt slut när han åkt hem, sov 45 min på soffan haha.



Fick lära mig att detta kallas Kinagunga. Stoffe la sig ner och ropade mer fart mer fart!



Fanns även en linbana!



Sötfis var såklart också med!



Vattenkriget är slut och då blev det klädbad hehehe.



Såhär såg vi ut efteråt...

Imorgon ska jag och grannen iväg och bada på sydpoolen och på onsdag kommer Heidi och Alma och hälsar på. Veckorna flyger fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0