Längesen

Oj, nu var det längesen jag kladdade nånting här! Har inte haft nån lust så då är det lika bra att låta bli =)

22 december idag=dan för dan... Är så gott som klar med julklapparna, ska försöka få tag på en till om jag ids ta mig ut i kylan. För fy tusan vad kallt vi fått det! Igår gick jag och Sara ner på stan för lite shopping och när vi gick ner visade termometern -16 och när vi kom hem hade den sjunkit till -19! Var rätt strongt av oss tycker jag! Fast helt ärligt så upplevde jag det mest som skönt då Cornelia varit förkyld ett par dagar och vi dragit oss för att gå ut. Både hon och jag hade ruttnat ganska bra på lägenheten så en promenad satt fint!

Imorse dök mamma upp på oväntat besök. Både jag och Nellan hade pyjamas/skönkläder på oss hihi. När mamma gått hoppade vi båda in i duschen, är så mysigt att duscha tillsammans och om en månad kan vi bada badkar! 22 januari går nämligen flyttlasset.

Blev bara en massa blaj här. Bjuder på en riktig vinterbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0