Vilken skillnad!

Idag har Cornelia varit på riktigt solskenshumör. Vilken skillnad mot igår!



Mammas underbara lilla solstråle!

Är förövrigt väldigt avis på min lillebror Tompa som just nu är i ett soligt Bulgarien och har det bra. Vill inte riktigt acceptera att sommaren börjar ta slut. Jag förstår inte hur vi svenskar står ut i detta kalla mörka land, för det är just vad det är i minst 7 månader per år. Jag gör det i varje fall inte. Tur att man kan åka utomlands och värma upp sig. Vi har inte riktigt bestämt oss om vi tar en resa till Grekland i september i samband med Johans stora dag eller om vi väntar till i vinter och tar en resa innan jag börjar jobba och Johan går på föräldrarledighet. Blir nog skönt vilket som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0