Semestern del 1 - Uddevalla

Eftersom en bild säger mer än 1000 ord tänkte jag lägga upp en massa bilder från semestern och sen skriva lite om vad vi gjorde. Men det är så mycket bilder så jag får dela upp det i olika delar.



Äntligen framme hos farmor och Jan-Åke! Och då är man glad, INTE kul att åka bil!



Den fina utsikten från altanen.



Johan, Anki, J-Å och jag. Cornelia hade nog knoppat in vid tidpunkten för när denna bild togs...



Jag och mitt lilla hjärta tar det lugnt i de sköna fåtöljerna.



Sen blev det kallt och regnade i två dagar, så vi tände en brasa i kaminen.



Sen kom kusin Isabella och alla hennes bilar och hälsade på hos farmor/mormor



Två tjejer med magar. Den ena innehåller lite mer än en boll =)



Gravid faster nr 2. Ska bli kul med lite små bebisar i släkten framåt vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0