Lilla pricken

Cornelia har fått röda prickar på fötter, ben, rumpa och nån på armen. Trodde först att det var myggbett men när det dök upp på rumpan så kändes det som något annat. Var på BVC igår och visade upp dem men blev inte klokare av det. Hon tyckte inte att det såg ut som vattenkoppor eller nåt annat av de sjukdomar det kunde tänkas vara. Ev om det kunde vara virusprickar men eftersom hon inte har feber så trodde hon inte det heller. Skall hålla koll på så att de inte ökar och så tyckte hon att vi skulle undvika andra bebisar ett tag. Självklart hade jag planerat att åka ut och hälsa på Anna och William idag, men det var ju bara att ställa in. Så typiskt. Men men, det är ju så med små barn... Får se om Camilla vågar sig över idag och håller mig lite sällskap, hon skulle egentligen kommit igår men då blev det BVC-besök istället... Men det var fritt fram för att träffa andra vuxna så det ska nog gå bra!

På lördag är det dax för pappa och Raija att gifta sig. Känns som att jag har lite att ordna, present, kläder till mig och till Nellan. Johan får fixa själv =) Men det ska nog gå bra, nu håller vi bara tummarna för att prickarna inte ökar! Å just det, på söndag är det dax för babysim. Ska bli såå kul! Så jag tycker att lilla pricken får lämna tillbaka min gullunge till dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0