Inte kompis med min mage

Usch vad jag har ont i magen idag =( Har nog blivit lite för mycket mat och godsaker de senaste dagarna. Den har ju varit van vid pulvershakes och så blev den utsatt för god mat på Barolo i fredags, massa god mat på bröllopet i lördags (kommer bilder!), pizza (!) i söndags och så en massa sötsaker igår. Nä, nu blir det till att bli duktig igen, det här funkar inte!

Vi hade en trevlig kväll igår. Mamma, Dennis, Stoffe, Tompa och Rebecka var här. Fick precis vad jag önskat mig =)

Den här parfymen luktar så gott! Gap Body Mandarin Jasmin. Tack mamma, Dennis och Stoffe!




Body butter och duschgel från body shop i oliveserien. En riktig favorit! Tack Tompa och Rebecka!



Och så min nya leksak/träningsredskap. Testade lite igår och min Wii Fit ålder var 43 eller om det var 53 år. Usch! Men den kommer att komma till användning! Tack älskling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0