Eget rum!

Har ju helt glömt att skriva att min lilla prinsessa numera sover i eget rum. I en vecka har hon gjort det och det går så bra! Blir ju lite längre för mig och Johan att springa upp på natten om det skulle vara något men det är det värt. Vi har återerövrat vårt sovrum =) Inget mer smyg och man kan ha tända lampor på kvällen. I like! Men måste nog tillägga att jag saknar att ha henne nära lite ändå...

Förra veckan när vi var på Taxinge slott och frossade i en massa goda bakelser (norra Europas största kakbord har de) såg jag även två små tänder kika fram på ovansidan. Så nu står det 2-2 =)



Vid Taxinge slott har de en massa djur. Här står vi och tittar på grisarna.



Johan med Cornelia på axlarna. Niclas syns i bakgrunden. Även Heidi och Alma var med, men de lyckades jag inte fånga på bild... Även alla godsaker som vi proppa i oss glömde jag att ta kort på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0