04.30

Imorse vaknade jag av att Cornelia låg och snyftade i sömnen kl 04.30. Hon fick nappen men fortsatte snyfta så jag kunde inte lämna henne (även fast hon sov). Tillslut slutade hon och jag lunkade tillbaka till min säng ihopp om att få sova några timmar då lillfis var uppe lite längre än vanligt igår. Men nehejdå, innan jag hunnit somna om vaknade hon igen halv sex och då ville man gå upp. Jätteroligt, verkligen jätteroligt! Nu sover damen igen men jag sitter här sömndrucken och funderar på hur vi ska lägga upp dagen. Funderar på att åka en sväng till Torekällberget, borde väl uppskattas av lilldamen? Till eftermiddagen kommer Anna och Isabella upp från Göteborg och hälsar på, får se om vi träffas här eller hos Thomas och Carola. Måste hinna packa ihop de sista sakerna av det vi lånat till Cornelia av Anna, bl.a babyskyddet, babysitter, babygym och så tror jag att vi har några få klädesplagg kvar också.

Igår var vi ute på två husvisningar i Trosa. Egentligen bara för att titta lite på områden och så, är riktigt mysigt därute och skulle verkligen kunna tänka mig att bo där. Men vi får se, kommer nog inte bli aktuellt på minst nåt år i alla fall. Hann med en mysig fika på Tre små rum inne i Trosa också. Gillar verkligen det söta lilla caféet!

På kvällen åkte vi hem till mamma och Dennis för lite grillning. Blir alltid gott när man bjuds på mat där!

Körde rätt hårt med naturdieten mellan mån-tors. Sen blev det lite fusk i helgen, men det måste man kunna unna sig. Ser iaf lite resultat på vågen och i omfång när jag mäter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0