Vill hitta en stuga nu!!!

Åh vad jag längtar ner till Falkenberg. Förhoppningsvis kommer vi dit i sommar. Letar just nu som en galning efter antingen en stor stuga eller två små stugor. Eftersom Heidi, Niklas och Alma ska med behövs det lite space. Har ev fått napp, en tant har två stugor men den ena är förhandsbokad, hon får besked ikväll så jag ska ringa och kolla imorgon. Åh vad jag vill ha dom! Finns inget bättre än att vara i Olofsbo på sommaren. Förra året bodde vi med mamma, Dennis och Stoffe i bussen. Sunkigt väder tyvärr men mysigt ändå. Lite bilder från förra sommaren:



Jag och mamma hemma hos Maggan. Jag var gravid och började se väldigt uppsvälld ut redan där!



Sen kom regnet... Men vi var glada ändå =)





Två fina bilder från Glommen



Fina Mulle!



Jag hade Nellan i magen så jag tog mig några extra tupplurar då och då.



Fina lillbror Kristoffer



Underbara Olofsbo havsbad i solnedgång. Här har man legat och soldyrkat många gånger!



Bästa mamman!!



Lite suddigt men vad tusan, Strandkantens restaurang & café!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0