Vaccinering

Idag ska mitt lilla hjärta vaccineras igen. Gick ju så bra förra gången så jag håller tummarna för en repris. Sist sa hon inte ett pip efter första sprutan och efter andra sprutan skrek hon i några sekunder. Sen var hon glada Nellan igen! Feber slapp vi också.

Valborg idag också. Vi blir nog hemma skulle jag tro. Är ett sånt meck att ge sig ut på tider när Cornelia vill sova, och det vill hon göra för natten mellan kl 19-19.30 nuförtiden. Brasan nere vid Maren tänds inte förrän kl 21 så vi får nog vara tråkiga småbarnsföräldrar ikväll. Gör mig i och för sig ingenting. Skönt med lite hemmamys!

Igår planterade jag lite penseér i två urnor på uteplatsen. Johan klippte buskar, krattade löv och meckade lite i vårt lilla land. Blev jättefint!



Mina älsklingar läser bok på uteplatsen. Idag ska jag hämta ut paket på posten från Barnens bokklubb. Två Maxböcker, Var bor du lilla råtta-boken och den silvriga barnkammarboken med en massa mysiga sånger i. Cornelia älskar böcker så var tvungen att beställa ett gäng som backar upp Molly och Wille-böckerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0