Konstig dag att börja blogga på

Idag är ingen vanlig dag, idag kan man säga att vi går in i en ny era. Jag börjar blogga! Det konstiga är att jag verkligen är hur trött som helst, har en liten dotter som varit väldigt förkyld ett par dagar vilket lett till att både hon och jag sovit dåligt, nu sover hon - men inte jag. Det här är dagen jag börjar blogga som alla andra miljoner människor, trött eller ej!

I början, när Cornelia var nyfödd, hade man inte många minuter över per dag men de senaste två måndaderna har man kunnat räkna in minst två lite längre sovperioder varje dag vilket gör att jag har tid till lite annat. Antagligen kommer denna blogg handla mycket om livet som mammaledig, blir nog svårt att missa min och Cornelias vardag men det kommer nog förhoppningsvis dyka upp lite annat smått och kul här också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0