Bakslag

Vet inte om man ska skratta eller gråta när man tittar ut genom fönstret? Jag hatar verkligen vintern, visst det kan väl vara fint nån dag eller så men det är allt jag behöver. Inte månad efter månad efter månad med kallt, halt och blött väder. Nä, fick jag välja skulle jag ha sommar året om, och varmt ska det vara!

Kom precis hem från babycafé som jag och Cornelia varit på ute i Enhörna. Två av mammorna från mammagruppen var där + två andra mammor med lite äldre barn. Det är så mysigt att gå på såna här träffar, Cornelia älskar verkligen att träffa andra bebisar. Hon är så intresserad och vill röra vid dem hela tiden =) Blev även en liten sångstund, är väl inte min starka sida men jag hängde på så gott det gick! Det är lite lustigt hur barn blir lugna direkt när man börjar sjunga, det kan vara världens tjo och tjim innan men så fort man sjunger blir de jättelugna och intresserade.

När vi kom hem ringde jag tanten med stugorna och tyvärr var de bokade =( Så om nån har två små stugor eller en stor stuga att hyra ut till 4 skötsamma personer med två småbarn v 31 i sommar, hör av dig pronto!

Ytterligare nedstämd blev jag när Johan ringde och berättade att de fina matlådorna med lax och pumpabulgur från igår hade stått framme hela natten. Skit!

Lite bilder från de senaste dagarna:





Cornelia följer intensivt SM-finalen i hockey men är bekymmrad över att inte SSK är med...



Kan man vara sötare?



Pappa med nybadad Cornelia



Cornelias rum



Jaha! Är det såhär majsbågar smakar? Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0